Gå til innhold

progress

august 11, 2009

DSCF2728

Lappeteppet mitt vokser, hurra! Her er bunkene med de som er ferdigkanta.

DSCF2733

Jeg tenkte lenge å ha det så stort som dette, 8 x 15. Nå er jeg litt usikker, kanskje det blir større… Jeg har hvertfall laget lapper nok til denne størrelsen, glemte å ta frem alle de ukantede til bildet. Hadde jo vært litt gøy om det ble stort nok til å brukes til sengeteppe!

DSCF2732

Det som egentlig skulle bli et restegarnsteppe ble bittelitt dyrt likevel, siden jeg må kjøpe det hvite garnet som viste seg å være ekstremt udrøyt. Tror jeg bare kanter fem-seks lapper på ett nøste. Det er billiggarn fra Nille da, så veldig ille er det ikke!

DSCF2738Dette er alle lappene jeg har, 120 til sammen! 62 er kantet.

Tror jeg tar en pause fra oldemorsrutene nå, blir litt ensformig å sitte å kante lapper i lengden. Nå har jeg to-tre andre prosjekter på gang! Føler meg veldig inspirert etter å ha kommet over så mange bra håndarbeidsblogger i det siste!

Legg igjen en kommentar