Skip to content

Yoshitomo Nara – ein favoritt!

juli 28, 2009
tags:
Slight Fever

Slight Fever

Oppdaget disse søte, stygge og merkelige bildene da søsteren min kjøpte en pakke kort med dem på for seks (seks! tulleru) år siden i London. For et års tid siden fant jeg dem i en bokhandel i Oslo, til min store glede.

Yoshitomo Nara

Yoshitomo Nara

Yoshitomo Nara

Yoshitomo Nara

Too young to die

Too young to die

Åh, er det ikke herlig? Yoshitomo Nara er en av Japans mest inflytelsesrike kunstnere og bildene hans blir beskrevet som «typically cute and vulnerable figures with a horror like image». Jeg har falt helt for de merkelige ansiktsuttrykkene og de små grelle detaljene!

Sjekk denne for mer info. og kul header.

Her er min favoritt:

13th sad day

13th sad day

One Comment leave one →
  1. juli 30, 2009 10:56 pm

    Herlig!

    Savne deg!

    Eg likte bildet med sneipen best!

Legg igjen en kommentar

