Skip to content

Bestemors hytte

september 20, 2009

Bestemors hus – bestemors hus på Voss (burde aldri sett på x-factor, den sangen satte seg på hjernen!)

Bestemor har ikke noe hus på Voss men en hytte på Gol! Og der er det mange VAKRE, margrethe-vennlige, inspirerende ting som jeg fikk gleden av å se i helga:

DSCF3211

En krukke det står Pus på! Trodde jeg - helt til jeg skjønte at det sto Ris... 😀


DSCF3213

FANTASTISKE gamle bokser!

DSCF3209

sengetepper i fleng


DSCF3208

enda et


DSCF3197

likte dette best!


DSCF3189

I bokhylla fant jeg et konversasjonsleksikon fra 1948, og siden jeg skal ut og reise om en uke slo jeg opp på Afrika. I følge det er afrika befolket av HOTTENTOTTER og BUSKMENN, haha...!


DSCF3192

HIT skal jeg! Ghana, tidligere Gullkysten!Rett under S-en i Sudan (som forøvrig ligger et helt annet sted i dag!)

No comments yet

Legg igjen en kommentar

