Skip to content

k u r v

september 14, 2009
tags:
DSCF3039

Det gule stoffet er fra loppis, det rosa med blomster på har jeg arvet av mamma, og det rød-rosa er kjøpt i butikk.

DSCF3040

Linstoffet i bunnen er fra en kamerat (se, Ole Eivind! Nytt liv til buksa di!)

DSCF3042

hva kan jeg ha oppi her? Brød? Epler?

Den ble litt mindre enn jeg hadde tenkt, hadde egentlig tenkt til å bruke den til å ha garn i eller votter og luer. Kanskje jeg syr en til i dobbel størrelse en gang! Mønster fra en veldig søt hobbyblogg jeg oppdaget i helga.

2 kommentarer leave one →
  1. september 16, 2009 11:26 am

    Jeg synes den ser ut som en perfekt brødkurv:) Kan jeg kommer på lunsj hos deg og få servert brød fra denne? Jaaaaa:)

  2. mrgrthe permalink*
    september 16, 2009 3:48 pm

    Ja! Lunsj it is. Den kan brukes til det ja, men hvor ofte tar jeg egentlig brødet ut av posen og legger det i en kurv? Kanskje det skal bli mitt nye frokostrituale

Legg igjen en kommentar

