Skip to content

-f ø r – o g – e t t e r –

september 6, 2009

Sånn så det ut på rommet mitt før.

Sånn så det ut på rommet mitt før.

og sånn så det ut over senga.

og sånn så det ut over senga. (se for deg at den er oppredd og vakker...)

Så flyttet jeg bokhylla hit! Plutselig skjermet den for bildene på veggen.

Så flyttet jeg bokhylla hit! Plutselig skjermet den for bildene på veggen.

Jeg snudde skrivebordet, og flyttet bildene på veggen

Jeg snudde skrivebordet, og flyttet bildene hit!

hang opp litt gavepapir med noen kort på over senga

hang opp litt gavepapir med noen kort på over senga

Ble det ikke fint?

Ble det ikke fint?

I helga har jeg vært på loppis igjen og kjøpt noe veldig vakkert. C’est moi, loppis-junkien. Alle som elsker sko og sløyfer bør glede seg sammen med meg. Regner med at det blir noen flere handleturer før sesongen er over, så skal jeg vise frem høydepunktene!

4 kommentarer leave one →
  1. september 9, 2009 9:34 pm

    Hei! Ja ikke sant det servicet bare er helt fantastisk.
    Her er linken til Etsy-damen som selger det:

    http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=30249995&ref=em

    Hadde det ikke vært for at hun bor i USA hadde jeg kjøpt de selv! Ikke så dyre i utgangspunktet, men med frakt så blir det jo litt mer…

    Liker veldig godt den veska jeg ser på senga di der!

  2. september 10, 2009 5:12 pm

    så fint det vart!

    Mine er frå Berthas Oldebarn, fine er dei. Gler meg ti å sy med dei når eg er heime til symaskina ei helg. Vakringar.

  3. september 16, 2009 11:29 am

    Jeg liker måten du har hengt opp bildene på…. 🙂

  4. mrgrthe permalink*
    september 16, 2009 3:50 pm

    takk, dere!

Legg igjen en kommentar

