Skip to content

lampen – det gikk til slutt! (og nå elsker jeg den litt)

august 24, 2009

DSCF2801_2

Ny kjøkkenlampe! Oppskrift fra Pickles igjen, om du ikke har vært innom siden deres bør du ta turen nå! Hurra for gratis oppskrifter på nett.

Lampa er egentlig ganske enkel å lage. Verden var imot meg den helgen, så for meg ble det litt værre. De med god karma burde ikke ha store problemer!

DSCF2752DSCF2753DSCF2766_2DSCF2770

Ballongen sprakk to (eller var det tre?) ganger under tørkeprosessen, første morgenen fant jeg den i en kladd på gulvet. Jeg var litt redd jeg måtte innrømme overfor skeptikerne at nei, jeg fikk ikke til å lage en kjøkkenlampe. Men så blåste vi opp en ny ballong inni, og da ble den nesten fin igjen! Neste gang ballongen sprakk var den nesten tørr, så da ble det bare noen bulker. Syns resultatet ble nogenlunde bra likevel jeg! Moralen: ikke bruk billige Nilleballonger.

DSCF2807_2

8 kommentarer leave one →
  1. august 24, 2009 1:22 pm

    Fantastisk!! Den ble kjempefin og jeg er imponert over skills´a dine:)

  2. august 24, 2009 1:47 pm

    Dødskult! Jeg får lyst til å lage en tilsvarende selv! Og takk for tipset om pickles-bloggen, den var kjempefin. Kanskje jeg får tid til mer håndarbeid utover høsten?

  3. mrgrthe permalink*
    august 24, 2009 2:17 pm

    Tusen takk dere!
    hahaha Kristin, DU ha tid til overs? Du mener ved siden av masterstudier og fire jobber? Ü Neida, sett igang! Anbefaler å investere litt i ballongen bare… Balloon company for eksempel. Da blir den plutselig ikke så billig lenger da.

  4. august 24, 2009 2:53 pm

    Åh! Den var kul!

  5. Hanna permalink
    august 30, 2009 12:40 pm

    Fy søren ass, jeg er imponert!!!! Dritbra! Lampen, min aller beste venn… KREDZ til deg, søster!

  6. mrgrthe permalink*
    august 31, 2009 8:18 pm

    åh, takk, Kathleen!
    Hanna, kredz back at ya! Syns du skal gjesteblogge her litt med det du syr jeg.

  7. september 1, 2009 3:33 pm

    så utrulig genialt og så fin!

  8. september 1, 2009 8:37 pm

    Wow, så kult!

Legg igjen en kommentar

