Skip to content

I dag gleder jeg meg til

juli 21, 2009

Bursdag i morgen!

Den skal helst feires her

Den skal helst feires her

Sånn skal det helst se ut inne

Sånn skal det helst se ut inne

Men mest skal vi nok være ute

Men mest skal vi nok være ute

Jeg skal ta på meg finstasen og danse en dans!

Jeg skal ta på meg finstasen og danse en liten dans

Og alle gjestene skal ha det like gøy som hun her

Og alle gjestene skal ha det like gøy som hun her

Kilder til bildene finner du ved å trykke på dem.

(hurra)

3 kommentarer leave one →
  1. juli 21, 2009 6:03 pm

    Når kommer invitasjonene?

  2. mrgrthe permalink*
    juli 21, 2009 6:44 pm

    Altså, om du er i kvasisørlandsområdet i morgen må du gjerne stikke innom! hehe. Håper å få til en bakgårdsfest i Oslo til uka kanskje!

  3. juli 21, 2009 7:12 pm

    Sko gjerne feira med deg, sukkertopp!

Legg igjen en kommentar

