Skip to content

Tidlig barndomsmorgen

juni 18, 2009

EVansjøn morgen gikk jeg

mot verdens ende

og danset over

den stygge kloppen.

Nå skulle endelig

allting hende.

Det frøs av spenning

i hele kroppen.

Og bak meg alle

som sov der hjemme.

Og jeg som skulle

bli evig borte.

Den morgenenVansjø

kan jeg aldri glemme.

Det var den gangen

jeg skulle gjort det.

Inger Hagerup

6 kommentarer leave one →
  1. juni 18, 2009 10:15 pm

    Flotte bilder fra Vansjø! Får vi se resten en gang?

    • mrgrthe permalink*
      juni 18, 2009 10:18 pm

      Takk! Ble mange fine bilder. Deler dem gjerne, får se om jeg facebooker dem eller ikke, er egentlig ikke så glad i det!

  2. juli 20, 2009 2:08 pm

    Eg saknar deg sukkertoppen. Skal me lage kollektivblogg når eg kjem attende??????????????????????????????????????????????????????
    PS: superkult med supermange spørsmålstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PS2: superkult med supermange utropstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. juli 20, 2009 2:09 pm

    Fine bilder har du og.

  4. juli 20, 2009 2:09 pm

    Kan du plis kommentere bloggen min?
    Ingen andre gjør det.
    Eg e desperat!

  5. mrgrthe permalink*
    juli 21, 2009 2:53 pm

    Slapp off, Jels! Nå har jeg kommentert hos deg, veldig fin ny header, forresten. Kanskje på tide å skjerpe seg på disse blogg-greiene…!

Legg igjen en kommentar

