Skip to content

not-so-extreme makover – skirt edition

juni 17, 2009

Yndlingsskjørtet mitt har blitt gjenfødt! Jeg sydde det av en gammel bukse for tre-fire år siden (til mammas forskrekkelse, det var visst en litt dyr bukse) og jeg har brukt det så det nesten er tynnslitt. Nå ville jeg gjøre det litt kortere, men siden jeg vet jeg ombestemmer meg stadig vekk ville jeg feste oppbretten på en måte som ikke lager for mange merker. Sånn ble det:

create animated gif

Jeg hadde giftet meg med knappesamlingen min om jeg hadde kunnet.

2 kommentarer leave one →
  1. juni 17, 2009 8:17 pm

    Du er min heltinne når det gjelder strikk&sy:) Ser kult ut!

  2. juni 17, 2009 9:53 pm

    Smooth!!! Du e flink!
    Me like your blog!

    Fortsett slek, sweetiepye!

Legg igjen en kommentar

