Skip to content

Restegarnsteppe

juni 16, 2009

Prosjekt restegarn er i gang!

resteteppe

Dette blir et langsiktig prosjekt… Bruker sikkert 30 forskjelige garntyper og farger, så det blir en del spennende kombinasjoner her. Men tilsammen blir de så flotte! Alle skal kantes med hvitt.

6 kommentarer leave one →
  1. juni 17, 2009 12:26 am

    Det er så fint å kunne si at jeg har bidratt med noe til dette prosjektet:) For du glemmer vel ikke min ivrige innsats i å velge AKKURAT de riktige fargene?

  2. mrgrthe permalink*
    juni 17, 2009 5:57 pm

    pøøøh, du syns jo det ble for mye ansvar! Men du var en god mental støtte:)

  3. juni 17, 2009 8:15 pm

    Velge ut farger eller være mental støtte, det er like verdifull hjelp begge deler! Så stor takk til meg:) Vær så god.

  4. juni 19, 2009 1:36 am

    Det her høres ut som en god og fin idé! Brb, lære meg å strikke, hekle og sy.

    Mmm, det er faktisk ikke så dyrt for billetten, hvis du ser på investeringsverdien i det hele. Tenk! Antony! Hadde jeg rukket det, skulle jeg dratt.

  5. juli 22, 2009 3:19 pm

    Så fin blogg da!! Her skaljeg følge med.

    Sånne lapper må du lære meg en gang. Sikkert et evighetsprosjekt ja, men så blir det veldig fint tilslutt!

    • mrgrthe permalink*
      juli 27, 2009 8:48 pm

      åå, takk! 🙂

      Lærer gjerne bort, det er så enkelt så! Haugen av lapper blir stadig større, men ikke stor nok ennå….

Legg igjen en kommentar

