Skip to content

blogg, sa folk

juni 14, 2009
tags:

Hvorfor blogger ikke du, egentlig?

Det spørsmålet hører jeg kanskje en gang i uka.

Jeg føler ikke jeg har så mye å si!

Jeg tror jeg kommer til å bli altfor personlig og utleverende på en blogg.

Jeg er usikker på hva slags profil jeg skal velge og hvordan jeg skal fremstille meg.

Men nå har jeg bare oversett alle disse invendingene, gå og legg dere, innvendinger! har jeg sagt. Så får vi se da.  Jeg har ikke helt bestemt meg for hva som skal stå i denne bloggen ennå, men det jeg har bestemt meg for er at jeg er en ekstremt interessant person. Så, les om meg og mitt liv!

Ja, da var jeg i gang.

3 kommentarer leave one →
  1. juni 14, 2009 10:58 pm

    YEY! Endelig, sier nå jeg!
    JA til at du er en ekstremt interessant person, JA til at innvendingene kan gå å legge seg og JA til at dette blir en bra blogg:)
    Hurra!

  2. november 19, 2009 2:04 am

    hurra!
    flaks du la igjen en kommentar hos meg, hvis ikke hadde jeg jo aldri fått sett alt det fine du lager. imponert!!
    savner deg i koret gjør jeg også! anbefaler at du kommer tilbake, og at du kommer på lysmessa. vi synger et kling no klokka arrangert av mari på fabelaktig vis.
    ha det fint, håper vi sees plutselig 🙂

    • mrgrthe permalink*
      november 19, 2009 12:07 pm

      Takk for det!! 😀
      Lysmessa er sirlig skrevet opp i boka, gleder meg til å høre dere!

Legg igjen en kommentar

